Prípadová štúdia

Zhodnotenie služieb našim klientom

Pán Pastorek, ktorý je majiteľom zubnej ambulancie Dental Machine v Trenčíne je taktiež už niekoľko mesiacov našim klientom. Pozrite si jeho video recenziu na naše služby.

Výsledky a metriky

Od začiatku našej spolupráce (September 2024) do dnes (dátum písania – 2. december 2024) sme sledovali niekoľko hlavných ukazateľov. Cieľom pána Pastoreka bolo zvýšiť množstvo dní, ktoré týždenne odpracuje. 

Pred začatím našej spolupráce mal pán Pastorek v priemere naplnených 2 až 2,5 dňa za pracovný týždeň. Po 3 mesiacoch našej spolupráce sa nám číslo naplnených dní do pracovného týždňa podarilo navýšiť na 4,5 až 5 dní. Takže cieľ pána Pastoreka sa nám splniť podarilo.

Z troch mesiacov našej spolupráce sme sa obsahovému marketingu venovali iba 1. mesiac. Naprieč sociálnymi sieťami sa nám podarilo nazbierať viac ako 1000 sledovateľov. Najväčší úspech sme mali na tiktoku, kde sme naprieč 10 videami získali takmer 300 000 zhliadnutí. Vďaka tomuto dosahu sme zvýšili počet vyhľadávaní webstránky ambulancie na Googli, zvýšili sme návštevnosť webstránky, a tak isto sa nám podarilo zlepšili pozíciu vo vyhľadávaní Googlu.

Počas celej trojmesačnej spolupráce boli spustené Meta kampane s rozpočtom na reklamy 300€ na mesiac. Naše kampane dosiahli viac ako 200 000 impresií. V priemere cena za 1 konverziu (CPA) bola 1,75€*. Kampane dosahovali v priemere 40 prekliknutí na web denne. Cena za jeden preklik na web (CPC)  bola 0,19€. Miera prekliku (CTR) bola 1,4%. Cena za 1000 impresií (CPM) sa hýbala v cene približne 3,5€.

*1 konverzia bola nastavená ako návšteva podstránky „kontakt“ na webstránke.